MTV Movie Awards

2009.06.02. 06:00

Nos, mivel gondolom mindenki tudja, hogy a Twilight elég sok jelölést kapott, így csak néhány szóval említeném meg a dolgot. Aki lemaradt volna a gáláról (pl én, aki tök elfelejtettem :DDD), még pótolhatja a dolgot. A díjátadót nemsokára a magyar MTV tévécsatornán vetítik majd, június 4-én 19:10-től, illetve június 7-én 10:50-kor.

Egyébként hat jelölésből ötöt vihettek haza a film készítői és szereplői:

Robert Pattinson: Az év férfi felfedezettje (milyen meglepő :DD)

Twilight: A legjobb film

Kristen Strewart: A legjobb színésznő (jah, nyitott szájjal egy filmen keresztül :PP Nézzétek el nekem, még mindig nem tartom tehetségesnek a hölgyeményt, de hát szerencsére nem én osztottam a díjakat :DDD)

Rob és Kristen: A legjobb csók

Rob és Cam Gigandet (James): A legjobb küzdelem

 

Nem teszek fel videókat, mert sorra törlik őket a youtube-ról. De ez a kettő nem onnan van:

 

 

 

Végül néhány kép. Lesz még, ha lesz rá időm. Az esetleges duplák miatt elnézést. :) Katt a képekre és a galériában eredeti méretben is megnézhetők.

MTV Movie Awards:

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr341158110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helga06 2009.06.02. 18:18:35

Az év férfi felfedezettje? Hát ez tényleg nem túl meglepő:PP A legjobb film? Naná!! A legjobb színésznő? szerintem tényelg nagyon jól csinálta, bár tudom Audry, hogy neked más a véleményed:DD Alegjobb csók? Ehhez nincs mit hozzá fűznőm. tényleg jó volt:P:D A legjobb küzdelem? az egyik kedvenc részem amikor Edward fel löki Jamest:D hát igen a szadista énem csupán ilyenekben mutatkozik meg:DD

Audry 2009.06.02. 23:22:22

@helga06: Amiért megérdemlik a díjat (persze Rob mindenképpen megérdemli, hiszen a fél női társadalmat levette a lábáról :PP) az a legjobb csók. Szerintem tényleg nagyon jól sikerült, még ha azért is lett ilyen hosszú, mert Robert béna, és arra várt, hogy Kristen csókolja meg. :D Már ha ez igaz egyáltalán. De mindenképpen nagyon izgalmas lett a végeredmény, ezért úgy vélem, hogy ez a díj jogosan került hozzájuk. :P

helga06 2009.06.03. 17:29:53

most lelkesen bólogatok:DDD

sashaliness 2009.06.03. 17:59:35

én meg mindenkivel egyetértek és bólogatok :D xD (nézzétek el nekem, fárasztó napom volt, és jobb kommentre nem futotta :D)

LauraL 2009.06.04. 09:06:26

Eszembe jut, hogy amikor a kezdetek kezdetén a magyar mozikba vetíteni kezdték a Twilightot sok helyen pont a küzdelmet húzták nagyon le azzal, hogy elkapkodott, nem átélhető effektekkel van tele, látszik a drótpálya, a színészek csapnivalóan alakítanak, meg még nem tudom hány "érvet" sorakoztattak fel amellett, hogy egy alaposan "elbaltázott" jelenetről van szó.
Talán mégsem volt annyira de annyira elszúrt jelenet és alakítás, ha díjazták. :) Főleg, ha azt nézzük, hogy Gigandet (érdekes egy név... :D) már másodszor vihetett díjat haza a "küzdelmes" alakításáért. :D

helga06 2009.06.04. 15:54:32

ez érdekes, ezt még nem hallottam a "kezdetek kezdetén". Hát most azt hiszem jól beégtek ezekkel a kritikákkal, hiszen díjat is kaptak az alakításért...és nekem még mindig negyon tetszik mikor Edward fel löki Jamest:P:D

Audry 2009.06.04. 19:10:29

@LauraL: Hát azért azt ne felejtsük el, hogy itt közönség szavazás alapján ítélik oda a díjakat, tehát sokszor csak az számít, hogy a szavazók szeretik a filmet, és ezért minden kategóriában rá szavaznak, független attól, mennyire volt jó a jelenet. :D Én sem tartom pl olyan nagy számnak ezt a küzdelmet. :D De hát Rob és Cam elég jó srácok ahhoz, hogy a lányok gondolkozás nélkül rájuk szavazzanak. :)))

Audry 2009.06.04. 19:11:39

Annyit még hozzá tennék, hogy azért ha a szakma osztotta volna a díjakat, akkor az Alkonyatnak nem lett volna esélye. :DDD

LauraL 2009.06.05. 08:07:26

@Audry: Ebben teljesen igazad van. Valóban a rajongók száma határozza meg egy ilyen díjkiosztón a sikert, bár ha ebből indulunk ki, akkor nem tudom, miért is nem az összes kategoriában a Twilight nyert. De ez nem változtat azon, hogy manapság tényleg az érzelmek és nem a szakértelem vezeti az emberek ujját, amikor írnak valamiről. És ezt pro és kontra is értem. :D
Én nem vagyok szakértő és egyértelműen elfogult vagyok a témával kapcsolatban, bár megpróbálom azért korlátok között tartani a rajongásom. Bízom benne, hogy talán a New Moon-nal a szakértők is elégedettebek lesznek. :D

Audry 2009.06.05. 13:20:33

@LauraL: Úgy legyen. Különben tegnap végignéztem. Kristen akkorát égett, hogy arra nincsen szó. Eldobta a díjat, el is törte. Rob meg hülyére röhögte magát rajta. :DDD

www.mtv.co.hu/article.aspx?ArticleID=324

Itt van róla a videó. Az utolsó... :DDD Szegény csaj, annyira ciki volt. :)

helga06 2009.06.05. 16:31:21

@Audry: :DDDDD most néztem csak meg...szerencsétlen, úgytűnik tényleg illik az esetlen Bella szerepéhez.
süti beállítások módosítása