Ezt muszáj megnéznetek. A Buffy sorozat, és a Twilight van összevágva. Vagyis Buffy és Edward kínos afférját követhetjük nyomon. Én egyszerűen könnybelábadt szemekkel, sírva röhögtem végig. :DDDD

 

 

 

 

Szerző: Audry

4 komment

Címkék: videók

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr451211304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helga06 2009.06.27. 11:27:34

Hát ez nagyon nagy volt Audry!! sokat nevettem rajta, nagyon jól összevágták! köszi, hogy megosztottad velünk!:DDD

Veronic 2009.06.27. 12:44:35

Valakinek nagyon sok ideje volt..:D:D:D
Könnyesre röhögtem magam:D

Audry 2009.06.27. 22:58:03

Igen, tényleg nagyon ráért a készítő. :) De szerintem tök vicces a végeredmény. :)

k r i s z t a 2009.06.28. 13:06:53

Huuu,ez naon jó volt xDnagyon jól meglett csinálva,majdnem lefordultam a székről :D

süti beállítások módosítása