ÁÁÁÁÁ

2009.06.27. 09:47

Szóval, mivel megint sikerült elnéznem, hogy melyik fejezet jön (:DD), ezért hogy megkönnyítsem a saját dolgomat, illetve a tiéteket, hiszen most rengeteg más dolog is van a fejezeteken kívül (Leahnak és Csillibillinek ezer hála emiatt), ezért úgy döntöttem, hogy a saját oldalnak is csinálok egy oldaldobozt, amibe csak az új fejezetek kerülnek bele, azok is időrendi sorrenbe. Így talán én sem nézem el, hogy mikor mi jön, és nem kavarok állandóan. :D Tehát, ha ránéztek jobb oldalon az "Utolsó fejezetek" dobozra, mindig legfelül látjátok majd a legfrissebb fejezetet.

 

Szóval, most "A sötét angyal" fog következni, amit kifelejtettem *fancsali képet vág*. Ezúton is elnézést az ismételt baki miatt. Remélem, hogy túl fogjátok élni valahogy. Nem vall túl nagy profizmusra a sok bénázásom, de épp a minap írtam egy posztot arról, mennyire szét vagyok esve, úgyhogy talán elnézitek nekem újra és újra. :S Remélem! :)

 

További frenetikusan szép napot mindenkinek: Audry

 

Jah, és ma elég sok posztot kitettem, szóval görgessetek lefelé a Twilight Extra új részéhez. :) És közben lessétek meg azt is, ami előtte van. :)

Szerző: Audry

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr981211463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása