Pályázathoz

2009.07.08. 17:07

Korábban írtam róla, hogy szerintem jó ötlet volna pályázatokat csinálni, ha kedvet éreznétek hozzá. Úgy gondoltam, hogy kicsit prezentálnám, hogy miről is van szó. Többek között arra gondoltam, hogy ilyesmit csinálnék az általatok beküldött képregény ötletekből.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katt a képre, vagy itt a kis négyzetre a Google felirat előtt.

Igazából ezt azért csináltam, hogy lássátok, mire gondolok. Persze ez csak egy ötlet. De ha igény lenne pályázatokra, ötletben sem lenne hiány szerintem.

Szerző: Audry

7 komment

Címkék: pályázat

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr391234554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fatcsi 2009.07.08. 17:56:33

Én megnéztem és ez nagyon jó volt :D a képek és a szöveg na meg a sztori:D lehet nem azt kellett vna nézni hanem azt hogy ez egy példa de akkor is nagyon tuti :D

Audry 2009.07.08. 18:04:47

@Fatcsi: hát reméltem azért, hogy a sztori sem rossz. Ha már egy csomót szenvedtem vele, mire kiismertem a programot. :) Örülök, hogy tetszett. Hát remélem, hogy küldötök majd ti is hasonló sztorikat képekkel, és akkor akár rendszeres is lehetne a dolog. :) Én örülnék neki nagyon, mert ilyet nem láttam más oldalon még... :D

helga06 2009.07.08. 18:17:11

jaaaaj a homokba írt üzenet!! mennyi szép emlékem kötődik hozzá, és már csak ezért is hálás vagyok!:D amúgy maga az ötlet sem rossz, és tök jól megcsináltad! szerintem van jövője a dolognak...:)

Audry 2009.07.08. 18:37:15

@helga06: Igen, a képet köszönöm, látod, nekem is nagyon tetszik. Oda is akartam írni ,hogy tőled van, csak elfelejtettem. :) Szóval ezúton is nagyon szépen köszönöm. Mostantól minden ilyen sztori végén ott lesz majd. :D

helga06 2009.07.08. 18:43:49

@Audry: ez nekem megtiszteltetés hidd el!:DDD

lauryka 2009.07.08. 19:19:43

Hűűha... Ez nagyon jó lett :) Nagyon jó a sztori és a képek is nagyon jól meg vannak csinálva! Máskor is jöhet ilyen! ;) Grat!

csillibilli112 2009.07.09. 02:20:52

szuper lett Audry :D köszönjük :D
süti beállítások módosítása