Bár Balcsin leszek/már vagyok, de addig is, hogy jól teljen a hétvégétek, íme néhány új kép. Legalábbis 8-adikán jelentek meg, de amúgy nem újak már. :) Az első képre katt, és a galériában teljes méretben megnézhetitek őket. :)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A képek egyébként a Rolling Stone magazin számára készültek, de végül a Us weekly-ben jelentek meg. Robot nyakonöntötték egy vödör vízzel. Állítólag öt órán át tartott a fotózás és nagyon élvezte, hogy végre valami izgalmasat csinálhat. A képeket egyébként Theo Wenner készítette. Asszem nagyon hálásak vagyunk neki. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most nem édes a pocija??? Na jó, abbahagyom... :DD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még egyszer kellemes hétvégét mindenkinek. Csillibilli tartja a frontot, amíg én távol leszek. jók legyetek!

 

Audry

Szerző: Audry

4 komment

Címkék: galéria fotók

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr11239705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helga06 2009.07.11. 11:02:47

:PPPPPPPP Audry ezekkel a képekkel megöltél!!:DDD legyen isteni hétvégéd!!! jó időt, szórakozást, sok ihletet, és kellemes pihenést kívánok neked!!:DD

dzseni13 2009.07.11. 13:29:22

Én is csak azt tudom mondani mint Helga!!Érezd nagyon jól magad!!Én csak még azt teném hozzá h ha nincs barátod akkor sok pasit kivánopk még hozzá!!!:P::P:P

no komment 2009.07.11. 16:23:52

Előttem mindent elmondtak. :D Jó pihit,ihletet Balcsin. :D

Audry 2009.07.15. 02:33:17

@helga06: Megvolt az isteni hétvége, köszönöm szépen. :) És itthon volt a kövi meglepi, a sok új komment. Szóv megérte hazajönni. :)
Ugye, hogy dögös rajta Rob? Most őszintén, hát lehet neki ellenállni? Az önelégült mosolyának? Áááá de édes. :DDDD Hogy Tűzliliom szavaival éljek, most sikongassatok lányok!
@dzseni13: Ne kívánj nekem pasit, mert akkor nem lesz időm írni :)
@no komment: Köszönöm, remek hétvégém volt, ezúton is köszi az érintetteknek, akik közrejátszottak abban, hogy csak jó élményekkel gazdagodtam. És Blanka, a kabátom!!!! :)))))) Most is szóltam ám. :D
süti beállítások módosítása