Tervek a közeljövőre

2009.07.15. 00:24

Kedves Mindenki!

   Először is nagyon hálás vagyok nektek a sok-sok kommentért. Annyira, de annyira jól esett. És a jó kívánságok is a hétvégét illetően. Talán ezért volt olyan jó, hogy maradnom kellett még egy napot! :D Szóval édesek vagytok. Tényleg. :))) Erre jó hazajönni. Ha ennyire aktívak vagytok, mikor elmegyek, többször fogok lelépni. :DDDD

   Ami a továbbiakat illeti, csupa jó hírem van. Beszéltem Laurával. Ma átnézem a következő fejezetét a Szemeknek, és holnap megnézi mire jutottam. Szóval vagy holnap este felé, vagy holnapután kint lesz az új fejezet. Nemsokára kész a közös is. Szóval hamarosan az is fent lesz. :DDDD Tök kánaán, de tényleg. :)

   Ami a Twilight Extrát illeti, bár vért izzadtunk, de végül meglett a vége az első résznek. Sőt, a továbbiakat is megbeszéltük. Hát elég nagy vita volt, hogy hogyan tovább, illetve hogy mi legyen a vége. Be is rekedtem a végére, igaz azért, mert egy szórakozóhelyen beszéltük meg, és kiabálni kellett, hogy halljuk egymást. :) De megérte. Szerintem. Úgy gondolom, hogy két fejezet lesz még ebből a részből.

   Viszont a TE utolsó fejezete után csicsikálni küldöm egy időre a sztorit. Egyszerűen belefáradtam most, hiába imádom. Kell egy kis szünet, hogy összeszedjem a gondolataimat, illetve muszáj kicsit mást írnom. De nem maradtok sztori nélkül. Már megvan, mivel váltom ki, és szerintem az is tök jó lesz. Én beleszerettem. Az inkább vicces lesz, mint drámai, de mindenképpen odavagyok érte. Szerintem jó kis ötlet pattant ki a fejünkből, és millió lehetőséget rejt. Olyan hosszú nem lesz, mint a TE, de azért remélem, hogy szeretni fogjátok.

   Van egy másik sztori is, amit nem én írok, de már említettem korábban is. Most egyelőre nincs időm rá, majd ha vége a TE-nek, és kicsit visszavonulok, akkor ráhajtunk a témára. És meglátjuk, mi lesz belőle, de mindenképpen ígéretesnek tűnik, így előbb-utóbb valószínűleg végre kikerül a blogra.

   Nikitáról még semmi hírem, igaz, a mailjeimre még nem is volt időm, de úgy láttam, tőle nem kaptam semmit. Hát majd csak előkerül ő is...

   Ezenkívül hamarosan megírom a pályázat sztorijának első fejezetét, és útjára engedem, aztán kiderül, hogy mit kezdetek vele. Remélem annyira lelkesek lesztek, mint a szavazásnál, és akkor jó lesz ez. :) Csak ki kell találnunk hozzá egy jó kis kezdő szitut. :)

   A lényeg az, hogy pár napon belül elvileg felgyorsulnak az események, és nem maratok olvasnivaló nélkül. A Riley történetet még ma tervezem frissíteni, így nemsokára azt is olvashatjátok. Csak előbb meglesem a kommenteket, mert láttam, hogy ott is volt. :)))

 

   Na hirtelen ennyi, csak győzzétek kivárni a dolgokat, és akkor fellendül újra az élet itt a blogon. Jah, még egy jó hír. Elvileg nemsokára lesz videó fordítás. Még a részleteken dolgozom, hogy hogy is tom megoldani. Csillibilli bevállalná magát a fordítást, én meg a magyarosítást, és most barátkozom a videó feliratozással. Ha sikerül a dolog, akkor nézünk majd interjú videókat, természetesen Robbal és nekiállunk fordítani.

   Na tényleg ennyi egyelőre. Aztán majd meglátjuk...

   Mindenkinek köszi az eddigi türelmét, igyekszem gyorsan rendezni a soraimat.

   Még egy utolsó dolog. Készülőben van az új blog. Nem tudom, hogy említettem-e már, de hamarosan, ha minden jól megy, akkor költözünk. Ennek többek között a blog.hu-n fellépő sok technikai incidens az oka. Emellett az új blogon összevonjuk majd a Saját szavakat és ezt a blogot, illetve még egy másikat is. Így egy helyen lesz majd minden. A fórum megmarad. És ott is elérhető lesz a korábbi tartalom is. Szerintem kicsit rendezettebb lesz az egész. A dizájn is költözik, tehát csak a cím lesz új, meg maga az elrendezés. Nagyon remélem, hogy sikerül összehozni, és ezúton is köszönöm Judynak és a párjának a sok-sok segítséget. (Nekem közöm nincs az egészhez, én csak dirigálok :PPP)

Na további szép napot, megyek Riley posztot alkotni. :) Puszi mindenkinek. :D

Szerző: Audry

2 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr811246851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miss alice 2009.07.15. 13:31:47

Audry!
már az elejétől végigkísérem a sztorit, dee csak most jutott időm arra, hogy regizzek. szóval egyszerűen odáig meg vissza vagyok tőletek. Hihetetlenek vagytok! bocs, a fogalmazásom sosem volt az igazi. a lényeg, hogy Pusszantás mindenkinek!:DDD
Hódolatom, maradok hű olvasótok!:P
(Laurának, Nikitának, Neked) csodálatosak vagytok!

Audry 2009.07.16. 15:26:35

@miss alice: Örülök, hogy regiztél, és annak is, hogy megszeretted az oldalunkat. Igyekszünk folyamatosan kitalálni, mivel tudnánk még élvezetesebbé tenni. Remélem idővel sikerül majd mindenki igényeinek eleget tennünk. :)
süti beállítások módosítása