Frissítések

2009.07.28. 06:00

Sziasztok!

   Tudom, hogy az elmúlt napokban nem frissült a blog. De amennyire tudom, Laura ma már gép közelben lesz, ami azt jelenti, hogy hamarosan olvashatjátok az Éjféli szemeket, vagy a közöst. Majd meglátjuk, melyiket. Ami a TE helyetti sztorit illeti, arra várnotok kell még egy kicsit. Egyelőre pihizek, meg kicsit ráhajtok az Edward Rileyra, mert kezd fogyni a tartalékom. :D Ennek ellenére a Rileyból kitettem egy újabb részt, hogy legyen mit olvasgatnotok, amíg vártok Laura remekműveire. :)))

 

Amint tudjuk, megcsináljuk valamelyik fejezetét, és kiteszem. Addig is jók legyetek, vagy rosszak. :)

 

Szép napot: Audry

Szerző: Audry

8 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr571272830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heli15 2009.07.29. 21:07:08

szia!
azt szeretném kérdezni, hogy melyik történet a közös??
köszi

Tűzliliom. 2009.07.29. 22:25:20

@heli15: Hali, A Sötét Angyal, ezt írjuk közösen, Audry, LauraL, és én...:D

heli15 2009.07.30. 11:51:34

köszönöm a választ Tűzliliom, és nagyon jó A sötét angyal! Várom a közi részt! Mikor lesz?

anililla 2009.07.30. 12:53:05

@Tűzliliom.: Szia!
A te saját történetednek mikor lesz folytatása? Olyan résznél hagytad abba...kérlek rakjál új fejezetet!!!!

Audry 2009.07.30. 22:27:33

@anililla: Ha az álomvadászra gondolsz, annak nem lesz folytatása. Tűzliliom csak két részesnek álmodta meg, vagyis annak már vége. :) Azért én válaszolok, mert Liliom csak holnap lesz gépközelben. :)

Audry 2009.07.31. 14:50:14

Az utolér a múlt Nikita története, nem Tűzliliomé, és sajnos nem tudom, lesz-e egyáltalán folytatás. Régebben Nikita azt ígérte lesz, aztán kaptam tőle egy levelet, hogy két hét, de ennek is már vagy másfél hónapja. Azóta Nikita nem jelentkezett, így én sem tudok semmit mondani sajnos. :( Ha okosabb leszek, azonnal szólni fogok nektek, hogy mi a helyzet.

Audry 2009.07.31. 15:22:04

@anililla: Nem tudom miért nem látszanak a kommentjeid. A poszt alján a szerző felirat azt jelzi, ki tette fel a posztot, nem azt, hogy ki írta. :) Emiatt szoktuk alulra írni, ki a szerző, már ha nem felejtjük el. :)) Egyedül a TE alatt nem szokott kint lenni, hogy én írom, mert reményeim szerint, aki követi a blog életét, az tudja, hogy a Twilight Extra az én beteg agyam szüleménye. :))))

anililla 2009.08.01. 13:38:59

@Audry: Igen, ez a "csekélység" elkerülte a figyelmemet!:))
Nem is kell kiírni a nevedet,mert biztos,hogy mindenki tudja(köztük én is!),hogy a TE a történeted! Csak az Utolér a múlt-nál nem voltam tisztában a dologgal, sajnos!:S
süti beállítások módosítása