Ismét Leah volt olyan szíves elküldeni nekem egy cikket, illetve értelmezni a szöveget hozzá. Utólagos engedelmével szó szerint betettem a levelét:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Katt a képre a galériához)
Már vagy két napja figyelem, hogy egy bizonyos Stephen Moyer nevű színész neve gyakran jelenik meg Rob nevével egy cikkben. Utána néztem, Stephen, a True Blood című sorozatban játszik, vámpírt, ami az HBO-n fut. Már február óta műsoron van, nem tudom ismered-e, én most találkoztam vele először. A  sorozat magyar honlapját itt találod: http://www.trueblood.hbo.hu  ahogy beleolvastam a sztoriba, ez is ember-vámpír szerelemről szól, csak itt a csaj tud olvasni a vámpír pasi gondolataiban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laineynél már olvastam, hogy Stephen a Twilight vámpírokat karcsú-gyors-diétás kóla vámpíroknak tartja, ez a Marie Clairnek nyilatkozta. Nagy a valószínűsége, hogy Stephen nem személy szerint Robnak akart beszólni, hanem Ewardnak. A justjareden megjelent reggel ugyanez a beszólás Rob képeihez csatolva, amint ma reggel New Yorkban sétálgat.

Utólag kiegészült a hír: A reggeli hírhez így fél nappal később szíveskedtek hozzátenni, hogy Rob mégsem New York-i sétán volt, hanem újabb Remember me forgatási napon vett részt.

 

A cikket köszi Leahnak :DDD

Forrás

 

Szerző: Audry

Szólj hozzá!

Címkék: hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr601213651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása