Éjféli szemek friss

2009.07.30. 22:32

Sziasztok!

   Csak most kerültem gépközelbe, ezért még nem is álltam neki az Éjféli szemek folytatásának. Most fogom megcsinálni, így holnapra már mindenki olvashatja. Illetve aki még fent lesz egy darabig, az már ma meglesheti. Bocsi emiatt, de ma strandon voltam, aztán átnéztem a szomszédhoz, mert holnap viszik el a kedvenc kiskutyámat, és még el akartam búcsúzni tőle. :) Így nem is voltam ma egyáltalán gép közelében. :S

Szerző: Audry

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr611278615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása