Twilight Extra 1. rész 2

2009.01.31. 15:50

 

Elnézést mindenkitől, nem vettem észre, hogy kettévágta az első részt is. A másodiknál feltűnt, de az elsőnél nem. Szóval akkor itt az első rész folytatása:
 
 
- Mi ez? – kíváncsiskodtam, bár előbb tudtam meg a választ, mint ahogy megszólalt volna.
 
- A matek tesztje, ott felejtette a tanteremben. – motyogta Angela zavartan.
 
   Igazából kedveltem őt. Angela más volt, mint a többiek. Őt nem az ostoba tini dolgok izgatták, és az sem érdekelte annyira, hogy mi van velem és Bellával.
 
- Értem – bólintottam mosolyogva, hogy ne legyen annyira zavarban. – Feltétlenül átadom neki. – tettem hozzá, tudva, hogy Angela elpirul majd.
 
   Könnyű préda lett volna egy átéhezett hét után. Első szóra a karjaimba csábíthattam volna, hogy aztán könnyed mozdulattal mélyesszem karcsú, törékeny nyakába a fogaimat. De nem voltak ilyen terveim vele, bár a gondolattal eljátszottam egy pillanatra. Csak a vicc kedvéért, nem mint ha ez rajtam kívül más számára is az lett volna.
 
- Köszönöm Edward – hangsúlyozta a nevemet erőteljesen, közben átfutott az agyán, hogy Erick miért nem olyan szép, mint én. Erőt kellett magamon venni, hogy ne válaszoljam meg a kérdését.
 
   Mire Angela elindult az öltöző felé, Bella már elő is került. Egymásra néztek, de csak egy futó pillantás erejéig, aztán mind a ketten tovább haladtak.
 
- Ezt Angela küldi, a teremben felejtetted – nyújtottam át a tesztet Bellának. Nem kellett megnéznem ahhoz, hogy tudjam, hogy milyen osztályzatot kapott rá.
 
- Kedves tőle, hogy utánam hozta – jegyezte meg Bella, de az esze máshol járt, és most megint rosszul éreztem magamat amiatt, hogy nem hallhatom a gondolatait.
 
   Kisétáltunk a parkolóba, és megvártuk a többieket. Kicsit később jöttek, együtt, mint mindig. Alice arca felragyogott, mikor meglátott minket.
 
- Olyan aranyosak vagytok együtt – mondta lenyűgözve, olyan hangon, mintha először látna minket egymásba karolva. – Haragudnátok, ha ma csatlakoznék hozzátok? – érdeklődött kíváncsian. Bellával akart beszélgetni. Akárcsak én, de azért bólintottam, és mosolyt erőltettem az arcomra.
 
   Bella nem mutatta a szokott lelkesedését, pedig általában örült Alice társaságának. Valami aggasztotta. Megőrültem tőle, hogy nem tudom, hogy mitől olyan feszült. Előre ültem, ők hátra. Bekapcsoltam a lejátszót, és azon gondolkoztam, hogy Carlisle és Esme mivel akarja majd megmagyarázni távozásunkat. Ezt még nem találták ki, és bár én előbb tudtam a terveikről, mint a többiek, most mégsem voltam okosabb náluk.
 
   Alice és Bella lányos dolgokról beszélgettek. Leginkább arról, hogy milyen ruhákat látott Alice egy boltban, ahová el akarta rángatni Bellát. Nem érdekelt a téma, nekem mindegy volt, hogy mit vesz fel Bella, mert bármiben tetszett volna. Még akkor is, ha semmit sem vesz fel. Elhessegettem ezt a gondolatot, mert egyrészt illetlenség volt tőlem, másrészt nem tett jót az önuralmamnak. Az útra koncentráltam, bár nem sok sikerrel. Alice kérésére nem a Swan házhoz mentünk, hanem hozzánk. Bella nem bánta a dolgot, sőt, azt hiszem, hogy örült is neki, bár csak visszafogottan.
 
   Kiszálltam, és egy pillanat alatt mindkettőjüknek kinyitottam a kocsi ajtaját. A többiek is megérkeztek, és beparkoltak a Volvóm mögé. Együtt léptünk a világos szobába, ahová a bejárati ajtó nyílt.   

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr38914442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A. 2009.01.31. 17:56:01

"Még akkor is, ha semmit sem vesz fel. Elhessegettem ezt a gondolatot, mert egyrészt illetlenség volt tőlem, másrészt nem tett jót az önuralmamnak."
Ezen jót nevettem :D Nagyon jóóó:)) várom a többi fejezetet is..szerintem ne állj meg egy konkrét fejezetnél hanem folyamatosan írd:)

Audry 2009.01.31. 18:36:39

@A.: Ezt nem értem. Hogy érted, hogy ne álljak meg egy konkrét fejezetnél? Ha arra érted, hogy egy fejezet két részben van fent, az azért van, mert egyszerre nem enged ennyi szöveget betenni. Eredetileg egy poszt lenne egy fejezet. Vagy nem erre érted?

A. 2009.02.01. 15:29:42

Nem, azt értem hogy miért van két részben, hanem arra értem hogy ne legyen olyan mint egy könyv hogy mondjuk 24. fejezetből áll és akkor ott vége és máshol folytatódik a következő könyv hanem folyamatosan történjenek a dolgok.

Audry 2009.02.02. 23:45:40

@A.: Hát nem tom hány fejezetig tart majd a lelkesedésem, meg a nem létező kreativitásom, de azért még van bőven ötletem :P Szóval nem holnap lesz vége :P

ell.storm 2009.06.22. 00:28:41

Érdekesnek ígérkezik, csak egy kérdés: a film szerint haladsz a történetben, vagy a könyv szerint?
Csak mert ez utóbbiban Angela Bennel jár, és nem Eric-kel...
üdv:
ell

Audry 2009.06.22. 01:03:21

@ell.storm: Hmm. Hát elvileg a könyvet használtam alapnak, de mivel rögtön aznap, ahogy végigdaráltam a könyvet, megnéztem a filmet is, ezért néha kevertem a kettőt. De ennek nem lesz jelentősége, mert a történet teljesen elhatárolódik majd az eredetitől. :)
süti beállítások módosítása