Mozi

2009.02.10. 13:44

És végre leróvom a tartozásomat :P.

Egyszer volt, hol nem volt, volt öt lány, akik egymástól távol éldegéltek, sosem találkoztak, és semmi sem kötötte össze őket. Egy napon megjelent egy könyv, majd a könyből egy film, és az öt lány beleszeretett a történetbe. Otthon ülve mind azon töprengtek, milyen jó is volna megosztani valakivel az érzéseket, melyeket a könyv váltott ki belőlük. Így találtak el egy közös helyre, valahová, ahol mindenki ugyanezen célból gyűlt össze.

Az öt lány sokat beszélgetett, habár továbbra sem ismerték egymást. Mégis szépen lassan kialakult közöttük egyfajta kapocs, melyet a könyv és a film tartott életben. Az öt lány végül elhatározta, hogy nekivágnak együtt a kalandnak, és közösen is megnézik a filmet. Íme a végeredmény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezúton is elnézést kérek, hogy ilyen sokára kerültek fel a képek. A mozi nagyon jól sikerült, remélem minden érintett nevében szólhatok, igazán kellemes délután volt. Háromkor találkoztunk, és este kilenckor vettünk búcsút egymástól. Eközben nem csak a filmről beszélgettünk, de kicsit minden másról is. Nem voltak kínos csendek, egészen olyan volt, mintha már jóideje barátok lennénk. Igazi csajos délután (és este) :D. Remélem, hogy nemsokára megismételjük ezt a találkozót, azt meg méginkább remélem, hogy mások is csatlakoznak hozzánk.

Hálás köszenet a szép emlékért Beushnak, Emmettnek, Lizellának és Tűzliliomnak (szigorúan ABC sorrendben :D).

 

Katt az első képre, és a galériába jutsz, ahol a többit is megnézheted :).

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr22934605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nomika86 2009.02.10. 18:57:50

Aranyosak vagytok:)
De ki kicsoda? Audryt tudom hogy hogy néz ki! de más négy lányt nem:(

Filmőrült 2009.02.10. 19:25:43

Ó!:D
Végre! Bár már jó régen mentetek, de én minden nap vártam!:) És lám! Köszi Audry!
Nagyon helyesek vagytok!

Audry 2009.02.10. 19:37:45

@Nomika86: Első kép sorrend: Beush, Tűzliliom, Emmett, Lizella :) Az jó kép, azon nem vagyok rajta :P

Emmett 2009.02.11. 14:46:32

reméltem, hogy olya kép nem fog felkerülni, amin én is rajta vagyok :D
a többiekkel semmi gond de ééén:DD

Audry 2009.02.11. 19:52:14

@Emmett: Hát én pont ezt gondolom. Mindenki jó, de én... :) LOL Szerintem mindenki így gondolja...
süti beállítások módosítása