Új oldal

2009.08.14. 13:21

Sziasztok!

 

   Úgy néz ki, hogy költözni fogunk, ahogy korábban terveztem. Egyelőre még csak tesztelem és építgetem az új oldalt. Szeretném, ha megnéznétek és véleményeznétek, illetve leírnátok, mi nem tetszik, vagy mit kéne még pluszba. Még kezdetleges, de jól jönnének vélemények és ötletek. Szóval létrehoztam a fórumon egy topicot, hálás volnék, ha leírnátok mit gondoltok. Mind a két oldalam elköltözne és összevonnám őket, mert a blog.hu-val annyi a problémám, hogy innen muszáj költözni. És nekem is egyszerűbb, ha egy oldalon van minden. :)

   Egyelőre még csak néhány poszt van kint. Hiszen még csak most kezdtem el. Kategóriákra osztom majd a történeteket, mint például Alkonyat (itt lesznek ennek a blognak a történetei), Független történetek (itt lesz pl a Riley is), de lesz olyan is, hogy Robert, ahol a vele kapcsolatos posztok lesznek majd. :) Sok funkciót lehet plusszban hozzáadni, például azt már megcsináltam, hogy osztályozni lehessxen a posztokat, így minden fejezetet értékelhetnétek, ez segítene nekünk, hogy lássuk, melyik mennyire tetszett nektek. :) De még sok más is lesz, ha minden jól megy.

 

Nézzétek meg, és írjatok a topicba. Köszi: Audry

 

Szerző: Audry

3 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr71309127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heli15 2009.08.16. 10:27:36

szia!
hol kell regisztrálni, hogy tudjak komizni a topc-ban?? légyszi segítsetek. amúgy nekem külsőre jobban tetszik a blog.hu, de a másik oldalon nagyon sok plusz van, de lehet, hogy azért tetszik ez az oldal, mert ezt szoktam meg!

Audry 2009.08.17. 02:47:52

Senki ne regizzen hotmaillel és citromaillel, mert nem fogja megkapni sajnos a levelet. Amivel már teszteltük, az a freemail és a gmail. A főoldalon lehet regizni. A dizájn nem biztos, hogy végleges, mert a sablon nem akarja elfogadni a bővítményeket. Úgyhogy az még változhat, amit személy szerint sajnálok, mert nekünk nagyon tetszik, eddig egyetlen másikat sem találtunk, ami ennyire bejött volna. De ha nem fogadja el a bővítményeket, kénytelenek leszünk váltani. :(

heli15 2009.08.17. 10:51:57

köszönöm szépen hogy szóltál, akkor már értem miért nem sikerült. én citromail-lel regiztem...
süti beállítások módosítása