Meglepi :)

2009.02.23. 05:57

Na hogy ne mondjátok, hogy nem vagyok friss :) Néhány kép és néhány videó az Oscar gáláról. Pontosabban a nagyon cuki, kissé borostás és bájosan kölykös frizurájú Robertről :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre nincs okom nyávogni Rob sérója miatt. Tök jól áll neki :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bár borotvára még most sem tellet :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asszem a samponját sem találta :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na jó, ezekért az igéző kék szemekért mindent megbocsájtunk neki:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És szerencsére a fogszabályzó miatt már a mosolyára sem lehet panaszunk :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végre nincs szakadt tornacsuka LOL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De van szép, fehér vámpír :D

 

És a Robtól már megszokott fura arcok :O

 

Mindent összevetve ezt a fiút csak szeretni lehet. Bár még egy percet sem töltött a színpadon, de nem hazudtolta meg önmagát. Félénk, kissé zavart tekintet, aranyos grimaszok és kivételesen! elegáns külső. 

Kedves Tűzliliom! Igen, most is borostás! Gratulálok, nyertél egy hangszórót :) A nyereményedet átveheted a mozi után :P

Katt az első képre, és a galériában megnézhetitek a képeket eredeti méretben is.

 

Jah, és mindenki megnyugtatására, nem volt se Kritsen, se további Alkonyatos tartalom. :(

 

T.E. végül még nem lett kész, de ígérem, hogy holnap már azt is feltöltöm. Mindenkitől elnézést kérek, aki várta. A fránya Oscar ugye :).

 

Na, még videót is találtam hozzá, de ügyi vagyok :):):) 

 

 

Bocs, ez rossz minőségű, de örüljünk annak, hogy van, mert RTL ezt úgysem adta. Aki ért belőle valamit, az bártan ossza meg egy kommentben a többiekkel is az infóit :)

 

További szép napot mindenkinek: Audry

Jaj, találtam még :) Ez jobb kicsit, mint az előző.

 

Feltöltöttem még néhány plusz képet a galériába, szóv mindenképpen nézzétek meg. Na most már tényleg megyek aludni. Aki még talál egyéb Oscaros képet is, az küldje el nekem, és akkor azokat is feltöltöm :P Na tényleg sziasztok.

Szerző: Audry

9 komment

Címkék: galéria fotók

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr72959835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LauraL 2009.02.23. 08:19:30

Audry! Gyors vagy mint a villám! Egy szavunk sem lehet! KÖSZÖNÖM!

Futótűz 2009.02.23. 10:11:12

Nagyon jók a képek, meg a videók is, bár egy szót sem értettem. :-)De jó volt látni!
Köszi!

Kittike1986 2009.02.23. 11:48:27

Én lemaradtam az oscarrol...:( (az a fránya munka) De neked köszönhetően az izgalmas dolgokat megnézhettem....én se értettem egy szót se de a képek és a videok magukért beszélnek:)!
Köszönöm neked Audry:D

Wixy-Tori 2009.02.23. 11:58:35

Hát igen.... Rob megint tündéri volt :D az aprobb hibákat meg elnézzünk neki... a borotva és és egy kis szemöldök igazítást... mert mi lett volna ha tökéleten néz ki :D Tuti mindenki beájult volna xD mind az Oscar-on... mind a képernyők elött :P

tűzliliom. 2009.02.23. 12:01:05

Audry:DDDD ÁÁÁÁÁÁ ezek a képek:DDD de ügyi vagy!!!!! én meg eldőltem, mint egy kivágott fa....:D és látod??? szmokingban van:DDDD nagyon jól áll neki..:D és a borosta:DDDDD ÁÁÁÁÁ....de kis aranyos:DDDD nekem még a kicsit csálé fogai is tetszenek...:DDD

Pussz...:D a hangszórót meg majd ünnepélyes keretek között átveszem.....remélem Rob adja majd át:DD

Audry 2009.02.23. 13:24:40

@tűzliliom.: Hát ezt sajna nem tom garantálni. :) De örülök, hogy örömet szereztem nektek :P

Kittike, semmiről nem maradtál le :) Legalábbis Robbal kapcsolatban. Amúgy idén mintha kevesebb zene lett volna, mint máskor. De Rob édes volt, csak úgy nézett ki, mintha tényleg csak 17 éves lenne :) Még a borosta sem segített ezen. LOL

KKitti91 2009.02.23. 15:32:01

ÁÁ hát ezek tök jók... én néztem az Oscart de az RTL szinte semmit nem mutatott róla úgyhogy feleslegesen néztem:) De legalább itt van sok kép ami kimaradt...:)Kösszi

hucak 2009.02.23. 17:43:14

Ezek után, úgy érzem, hogy nem maradtam le semmiről!!! Köszönöm Audry!! :DD

Audry 2009.02.24. 02:47:31

Szívesen, gondoltam, ha már fent maradtam, akkor időben tájékoztatlak titeket mindenről. Lesz még Oscaros galéria, és néhány videót is beteszek még, csak most nem volt rá időm.
süti beállítások módosítása