További képek

2009.04.20. 13:12

Planet Hollywood in New York City:

 

 

 

 

Breaking Dawn Book Launch In Rome:

 

 

 

 

The 12th Annual Hollywood Film Festival's Awards Gala:

 

 

Szerző: Audry

2 komment

Címkék: galéria fotók

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr461075922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szedrecske 2009.07.21. 01:31:18

szerintem sokkal jobban néz ki a "kissé csöves vagyok" képein mint a beállított photoshoppolt képein. nekem tetszenek a hanyag lazavagyokleszarom pasik! :D

Audry 2009.07.21. 02:24:42

@szedrecske: Én is bírom a szakadt farmert rajta, és a laza stílus sem zavar, amíg nem igénytelen. A zsíros, elfeküdt hajas időszakát nem szerettem, de most határozottan aranyos lett, mióta ad magára. :D
süti beállítások módosítása