Gondoltam időszerű egy új szavazás, bár bevallom, én nem tudom megválaszolni, de talán ti igen. A mindet lehetőséget nem tettem be, mert gyanítom, hogy mindenki arra kattintana. :DDD Szóval ez most egy kis kihívás, hogy döntést kelljen hoznotok :PPP Nálam kettő holtversenyben van, de én is fogok dönteni :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New Moon

How To Be

Little Ashes

 

Szerző: Audry

2 komment

Címkék: szavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr791105170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillibilli112 2009.05.05. 22:35:41

huh én igazából már régóta a the summer house filmet szeretném tőle megnézni :D de sehol nem találom... valaki látta már? csak traileket találtam eddig :p

Audry 2009.05.05. 23:19:18

@csillibilli112: Nem láttam, de az egy rövidfilm, összesen 12 perc emlékeim szerint. Nem tudom ,hogy egyáltalán megjelenik e DVD-n, szerintem egy ilyen röv9dfilmet nem adnak ki, vagy ha igen, akkor együtt valami mással. Szóv nem hiszen, hogy fent lesz neten.
süti beállítások módosítása