Pikáns Dalí-s jelenetek :P

2009.05.06. 06:00

Gondoltam szívesen megnéznétek néhány pikánsabb jelenetet a filmből. Csókról és szexről van szó Dalí és Lorca között :PP Az első videót Blankának köszönjétek, ő kereste meg a youtube-on :P

Ez tényleg elég húzós jelenet, és szerintem szépen megcsinálták.

 

 

A második az a jelenet, ahol meztelenül nézegeti magát a tükörben. :PPP Hát én is elnézegetném ruha nélkül a drágát. :DDD

 

 

A harmadik jelenet a medencés, itt is láthatunk szépen kivitelezett csókot. :)

 

 

Végezetül egy utolsó videó, amit csak azért teszek be, mert nekem nagyon tetszik. :PPP

 

 

Nah, talán ezek a néhány perces szösszenetek segítenek dönteni a szavazásnál. :PPP

Szerző: Audry

8 komment

Címkék: videók

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr601105396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LauraL 2009.05.07. 09:25:46

Gyönyörű videók! Láttam már sokkal de sokkal hiteltelenebb csókjeleneteket, pedig azok férfi-nő közötti pillanatok voltak. Le a kalappal előttük!

Tűzliliom. 2009.05.07. 10:51:15

Nem tudom emlékeztek-e még rá, de amikor még a télen erről beszéltünk - a Little Ashes-ről - hogy lesz benne csók pasival meg minden, azt mondtam, hogy behunyom a szemem....OHHHH hogy én mekkora hülye voltam!!!! DEHOGY HUMYOM!!!! viszek valami szemtágítót, hogy még jobban lássam, mert ez iszonyú szép...hát ha valami romantikus, akkor ez az volt...nekem legalábbis, soha nem gondoltam volna, hogy filmben így meg tudják csinálni, hogy ne zavarjon, hogy két fiú csókolja meg egymást de itt....mindenfajta elfogultságom ellenére is azt kell mondjam, nem hogy nem zavart sőt...ezerszer is megnézném....
Jaj annyira szeretném, ha moziban is lenne....:DD
És hát Dalí nekem amúgy is nagy kedvencem, mindig is az volt...:DDDD

Audry 2009.05.07. 13:06:39

@Tűzliliom.: Emlékszem, hogy ezt mondtad. :) Én akkor is azon a véleményen voltam, amin most, vagyis hogy egy szépen kivitelezett csók két jóképű, fiatal férfi között igenis lehet romantikus és magával ragadó. Úgy gondolom, hogy ezek a jelenetek a legkevésbé sem undorítóak vagy gusztustalanok, éppen ellenkezőleg.
Robert (Dalí) pánikolása a végén pedig külön tetszett. Amikor nézem nem az jár a fejemben, hogy jól megcsinálták a színeszek, hanem az, hogy két valódi szerelmest látok magam előtt, egy olyat, aki ezt fel is vállalja, és egy olyat, aki szeretné vállalni, de képtelen rá.
Grat a rendezőnek és mindkét színésznek. Mert ez tényleg szép volt :P

Audry 2009.05.07. 13:09:00

@LauraL: Egyet értek veled is. Én is láttam már ennél sokkal hiteltelenebb csókokat a vásznon. Elnézve ezeket fel sem merült bennem közben, hogy két hetero srác színészi játékát nézem :D
A tehetség nálam itt kezdődik, mikor valami olyasmit tud elhitetni az emberrel valaki egy szerepsorán, ami egyébként az életben távol áll tőle.

k r i s z t a 2009.05.08. 19:55:37

huh hát én nem vagyok oda az ilyen jelenetekért (férfi férfivel)
de amugy jól meg lett csonálva

dzseni13 2009.05.12. 18:15:23

Huhuhu!Tényleg nagyon szépen kivitelezték a csókós jeleneteket!!

Audry 2009.05.13. 13:57:12

@k r i s z t a : Hát mondjuk azért ha két kövér, szőrös pasi csókját kéne nézni, az nálam is kiverné a biztosítékot. :PPP

csillibilli112 2009.05.13. 22:15:12

ez nagyon nagyon jól meg lett oldva :D emelkedett szavakkal nálam jobban fogalmazók már tálalták is XD igen profi munka szerintem is. viszi a filmet a játékával megint, mert eléggé necces lett volna ha elrontja valamelyikőjük, mert ha nem hiteles oda az egész film...
elejében én is idegenkedtem ettől... a filmtől XD de most már nem :d nah még erre is képes ily fiatalon :D nagyon kíváncsi vagyok a játékára mondjuk 10 év múlva ...
ok vagy a kövi filmjére :d hallom nem csak a new moonra kapott ajánlatot már D:
süti beállítások módosítása