Nah ismét egy cikk. Ezúttal nem törtem semmit, sőt, inkább jót mosolyogtam. Laura volt olyan kedves, és dőlt betűkkel hozzáfűzte a gondolatait az én megjegyzéseimhez. Úgy érzem, hogy tökéletesen kiegészítette a mondanivalómat, amit ezúton is hálásan köszönök. :)))

Az eredeti cikkért katt a képre. :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vámpírkultusz: Való igaz, hogy manapság már egészen mást képvisel a szerelem érzése, mint annak idején. Tényleg magányosak a fiatalok, sőt, szerintem a felnőttek túlnyomó többsége is. Az udvarlás már nem divat, pedig a lányok egy része titkon még mindig vágyik rá, hogy harcoljanak a kegyeiért. De ez egy rohanó világ. Azért gyanítom, hogy Robertnek sokan udvarolnának, mégha ez az ő dolga lenne is, de hát amilyen kis lökött, ha rajta múlik, akkor magányosan fogja leélni az életét. :)

   Nem véletlen szereti a határozott nőket, meg ő gyáva kukac megszólítani valakit, vagy bevallani neki az érzéseit. :DDDD A hős vámpír civilben csak egy félénk nyuszi . :P
 
   Nana! A szerelem a nyulaknál dúl a legjobban! Szerintem a vámpírkultusz egyrészt divatirányzat, másrészt a rendkívüli mindig megmozgatta az emberek fantáziáját. Valljuk be, mindannyian szeretnénk kitűnni és mivel keveseknek adatik meg kiemelkedőt alkotni, legalább külcsínben vagy viselkedésünk által szeretnénk mély benyomást tenni. És mi lehet maradandóbb egy vámpírnál vagy egy mély harapásnál..?
 
   Jogos, tény, hogy a nyulak intenzív szerelmi életet élnek. :P. Szóval lányok, még egy ok arra, hogy sóvárogjunk a Robnak álcázott nyuszi után :P.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   A haj: Hát nem is tudom, Rob, szerintem azért elég gáz beletúrni egy zsírtól ragadós, összetapadt hajkoronába :PPP És azért az csak számít valamit, amikor öltönyben virít valaki, és olyan a feje, mintha még sosem látott volna sampont :P Na de Robnak mindent elnézünk, mert ő ilyen, és asszem így szeretjük. És most, hogy rövid a sérója, legalább már nem úgy néz ki, mint aki most szabadult egy lakatlan szigetről.
   Hej-haj gyöngyvirág! Valóban az ápolatlanság ciki! Sőt! Ellenszenvessé teszi azt, aki ennyivel sem tiszteli meg, nem hogy magát, de embertársait sem! Szóval igenis fontos és cseppet sem ezredrangú kérdés. Egy esetben lehet az, ha a színészi alakításról beszélünk! Mert ott elhanyagolható. Bár el tudok képzelni szerepet, ahol követelmény az ápolatlanság... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   A csajok: Hmmm. Hát részben igazat adok neki, tényleg nem lehet túl izgalmas, ha valaki felkínálkozik neki, bár azt nem értem, hogy akkor miért mondja azt, hogy soha senki nem hívja sehová. Másrészt meg ő ugye nem az a típus, aki leszólít egy lányt, és így elég nehéz, ha az nem jó, hogy a lány megy oda hozzá, de az sem, ha neki kell megtenni az első lépéseket. Érdekes Robert gondolatmenete. És még a nőkre mondják, hogy bonyolultan gondolkoznak. :DDD
 
   Hmm! Biztos ő mondta, hogy senki nem hívja? Vagy lehet esetleg promo fogás? A felkínálkozás mindig felvet egy kérdést. Ez a kérdés szerintem minden férfiben felmerül és, ha bele is megy egy kalandba egy ilyen helyzetben, tuti, hogy csak futó lesz. Mit futó? Száguldó! Ugró! Ágyba be-ágyból ki! De csak kőkemény védekezés mellett! :D És a kérdés? „Ha nekem igen, akkor másnak is??? Vajon milyen betegségeket szedett már össze?”
 
  Igen, de kérdés, hogy a felkínálkozás mit takar. Mert ha meghívom mondjuk egy sörre, és dumálok vele egyet, az rögtön azt is jelenti, hogy az ágyában szeretnék ébredni? Valahol el kell kezdeni mindent. Nincs olyan ismerettség, ahol ne lenne első lépés. De kérdés, hogy szerinte akkor ezt kinek is kell megtenni. Mert ő ugye nem teszi meg, és a lánynak sem lehet… Akkor most hogy is van ez kedves Robert??? :P
 
   Persze valóban kérdés, hogy mit értünk felajánlkozáson. Általában az ágyrandevút takarja. Legalábbis én így tudom. De, lehet, hogy Robnak mást jelent a felajánlkozás?! Szerintem már nagyobb fiú annál, hogy egy kis sörözésre invitálást felajánlkozásnak értsen! :D Nincs az a férfi, aki annyira féljen egy lánytól, nőtől, hogy visszautasítsa a sört! Úgyhogy mégis csak ágyba invitáslást érthet a felajánlkozás alatt... :D
 
   LOL. Hát sosem lehet tudni, elég ellentmondásos személyiségnek tűnik, vagy ez is csak része az általa kifelé mutatott álarcnak. Egy biztos, azt megértem, ha kiakad azon, hogy kislányok akarnak tőle gyereket. Ez bizonyára frusztráló lehet. J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   A sport: Hát erre csak azt tudom mondani, hogy „a futni tudtam jól” enyhe túlzás. :PP De nem lehet mindenki sportos. :D Robot sem fogjuk profi footballista szerepben látni. :D Legalábbis ebben az életében. :D
 
   Teljes mértékben egyetértek! Amit láttam, abból én arra tippelnék, hogy ha Rob az északi sarkon élne, akkor a sport a délin vacogna inkább! :D Életemben nem láttam még ilyen antitalentumot! Csak ajánlani tudnám Robnak, hogy ne vállaljon olyan szerepet, ahol olimpikont kéne megformálnia! :D
 
 
A zene: Egyrészt úgy gondolom, hogy ha valaki jól zenél és énekel, meg kell ragadnia minden lehetőséget arra, hogy népszerűsítse magát, és én nem látnék abban semmi rosszat, hogy akár egy filmet is felhasznál arra, hogy ismertebb legyen. Szóval nem értem a mentegetőzés okát. Megnyugtatnálak Rob, hogy nem csak te szeretnéd, ha minél többen hallgatnák a dalaidat, mi is szeretnénk élvezni a hangodat. Szóval várjuk az albumot, és akár olyan filmszerepeket is, ahol lehetőséged van arra, hogy énekelj nekünk. :PPP
 
   Határozottan az a véleményem, ha a szerződése nem zárja ki, éljen ilyen lehetőségekkel! A színészi alakításának a „hasznát” nyugodtan learathatja zenészként is az ember! Sőt! Tekintettel arra, hogy csak népszerűsítésről lehet szó, hiszen ha rosszul zenélne, a kutya sem hallgatná meg másodszor (Na jó! A fanatikusok talán!) csak minél sűrűbben éljen ezzel a lehetőséggel! :D Én szívesen „szenvedem” el a viselkedésének a következményeit, amíg ilyen élvezhető dalokat hallgathatok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   A kritikák: Ezen mosolyogtam a legnagyobbat. :P Persze megértem Robert anyukáját, ki ne lenne büszke a fiára, aki már alig huszonhárom évesen felkonferál az Oscar gálán. :P Mondjuk, azért van anyucinak humora, ha azt viccesnek találja, hogy petíciót szerveznek a fia ellen és még el is küldi neki. Éljen a szülői támogatás. :PPP Viszont elgondolkoztam azon, hogy ha az én fiam lenne Robert, akkor mit szólnék hozzá, hogy tök trehányan jelenne meg mindenütt, két napos borostával, szakad, csöves cuccokban, zsíros hajjal. Nem beszélve azokról a képekről, amiken már láthatóan nem szomjas a fiú. :PPP Hát én biztos megdorgálnám kicsit (na jó, a fejét venném érte), de másik oldalról azért jó lehet látni egy anyának, hogy a kicsi, imádott fiacskája lába előtt hever a fél női társadalom, hogy weboldalakon olvadoznak a gyengébb nem képviselői, és rajongva hajtanak fejet mind a külseje, mind a tehetsége előtt. Nem hiszem, hogy egy anyát érhet ennél nagyobb öröm a világon. Tudni, hogy olyan fiút szült, aki a világ minden táján a lányok szobájának falán mosolyog (vagy néz veszettül igézően :P). 
 
   Aranyat ér az ilyen anya! Lent tartja a földön a gyermekét, nehogy elszálljon a „dicsőségtől”. :D Szerintem dorgálja a megjelenése miatt a fiacskáját. De biztos belátta, hogy ha 22 éves koráig nem bírta a trehányságról, hanyag megjelenésről leszoktatni, azon már azzal se segít, ha lemegy spárgába!
   Kritika: Tuti van pár jó embere, akinek ad a kritikájára! Máshogy ez nem megy! Totál skizó lenne, ha minden hülyeséggel, amit írtak róla és az alakításáról mélyebben foglalkozna!
 
   Igen, de úgy vélem, hogy azért számít az emberek véleménye, hiszen színészként a nézőkből él, és rajtuk múlik a sikere is. Szóval szerintem azért valahol kell foglalkozni a kritikákkal, mert tanulni lehet belőle. Bár itt az elfogulatlan véleményekről van szó, nem a sikítozó lányokról, és nem is azokról, akik alaptalanul lehordják, csak mert népszerű.
 
   Végre egy olyan cikk, ami nem bírál, nem kommentál, csak leközli a hallottakat. :P Ezt már szeretem. Az ilyen cikkekkel semmi bajom. :DDD
 
   Mélyen egyetértek! Pajzsra a leközlő orgánumot és a kérdezőt! Bár még van pár nyitott kérdés... :)
 
   Pár??? Vagy ezer. De nem baj, fiatal még, van ideje mindet megválaszolni. :P

 

 

 

 

Szerző: Audry

8 komment

Címkék: elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr401103346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Honeyadry 2009.05.12. 20:09:40

Nagyon tetszik az értekezésetek ugye lesz folytatás? Kíváncsian várom!!!

hucak 2009.05.12. 20:12:31

élvezet volt olvasni! Köszönöm!! =))

Audry 2009.05.12. 20:15:25

@Honeyadry: Hát amint adódik érdekes cikk, folytatjuk :). Néhány régebbi cikk is van, de mivel már nem aktuálisak, nem tudom, hogy érdemes-e feltenni őket. :)

dzseni13 2009.05.12. 21:23:08

Nagyon tecik a hozászolások és a cikk is jó volt!

csillibilli112 2009.05.13. 00:22:46

na megint nagyon jól összeszedtétek :D öröm olvasni :D köszi

LauraL 2009.05.13. 14:21:50

@Audry: Kedves Audry! Bármikor állok szolgálatodra! :) Köszönöm az elismerésed!

Természetesen a többieknek is köszönöm a pozitív visszajelzést! :)

vadocq 2009.05.13. 18:23:37

Jó és mindent átfogó az értékelésed ,bár amikor kifejted a "felkinálkozást" és,hogy kinek kell megtenni az első lépést egy kicsit elgondolkodtam és mivel magamból indulok ki engem nem lehet felszedni sőt én felháborodok mikor ilyet kell átélnem rögtön vissza utasítom .Én választok ! De mondjuk ez én vagyok .
Máskor is szeretném olvasni a gondolataidat kérlek gyakrabban oszd meg velünk.
süti beállítások módosítása