Frissítettem a zenelejátszó kínálatát. Viszont nem szorítkoznék a Twilight témájához, mert egy idő után elég unalmas lenne. De mivel nem ismerhetem az ízléseteket, létrehoztam egy topicot, ahol ajánlhattok zenéket. Ha nincs fent blip.fm-en a szám, amit szeretnétek a blogon hallgatni, akkor elküldhetitek nekem mailben, és szívesen feltöltöm.

   Nem tudom, van-e erre az egészre igény, ha a topic üresen marad, akkor törölni fogom, de ha úgy gondoljátok, hogy ez jó ötlet, és használjátok, akkor folyamatosan figyelni fogom. 

 

 

 

   Emellett továbbra is nyitott vagyok bármilyen ötletre a bloggal kapcsolatban. Nem tudom, nektek jó-e úgy, ahogy van, ha szeretnétek még bármi pluszt, akkor írjátok meg nekem. Sajna nem vagyok Edward, senki gondolataiban nem tudok olvasni, de ha valaki megosztja velem az ötleteit, szívesen meghallgatom, illetve ha tudom, kivitelezem is.

   Mivel jórészt egyedül szerkesztem az oldalt (Tűzliliom néha segít, ha úgy adódik, amiért millió puszi :P), ezért elég kevés a frissítés. Bár már felajánlottam néhányszor, de újra megteszem, hátha akad valaki, akit érdekel. Szívesen kiteszem bárki cikkeit, ha jók. A téma Twilight, Rob, vagy Rob bármelyik filmje, illetve minden, ami belefér az oldal arculatába. Másrészt ha bárki kedvet érezne ahhoz, hogy aktívan is részt vegyen a blog szerkesztésében, esetleg bevennék társadminnak valakit, de csak akkor, ha van ideje és kedve, illetve kitartása. Olyan adminra nincs szükségem, aki semmit sem csinál.

   Végül még egy dolog, mert még mindig előfordul, hogy a fórumon szabálysértés történik. Mindössze néhány mondat a szabályzat, hálás volnék, ha mindenki elolvasná, aki eddig nem tette, az oldaldobozban megtaláljátok. Ennek ellenére itt is felhívnám mindenki figyelmét arra, hogy nem foglalkozunk a könyvek, illetve fejezetek terjesztésével, ezért ezügyben SENKI NE ÍRJON be a fórumra. Nem szívesen tenném regisztrációhoz kötöttnek, mivel azzal korábban már voltak gondok, mivel néha nem tudtak a felhasználók bejelentkezni. A megértéseteket előre is köszönöm.

 

További szép napot: Audry

 

Szerző: Audry

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr291117863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása