Lélegzet

2009.06.22. 09:37

Kedves mindenki!

 

   Először is szeretném megköszönni minden olvasónak a bizalmat. Elképesztő, mennyi most már a napi látogatottsága a blognak. Átlag 500 látogató simán megvan, inkább felfele alakul minden nap, mint lefele. Tegnap például több mint 700-an néztetek be. Hogy ezt miért írom le? Mert szeretném kifejezni felétek a hálámat, minden szerző nevében. Ez a blog poénból indult, de már közel sem az. Megfelelni ennyi ember igényeinek nagyon nehéz feladat és óriási felelősség. Éppen ezért ezúton is szeretnék előre szólni nektek, hogy mivel most már nagyon elhavaztam, ezért néhány fejezet múlva a Twilight Extra szünetel kicsit. Ennek főleg az az oka, hogy már semmire sincs időm, annyi felé kell figyelni. Ezer helyre ígértem meg, hogy elolvasok történeteket és véleményezem őket, de még a blog publikus sztorijainál sem tudok már lépést tartani. Nagyjából két hét szünetet tervezek, amíg utolérem magam, amíg Laura fejezeteit el tudom olvasni, amíg egy lehetséges új történetet el tudok olvasni és javítani, amíg kicsit előre tudom írni a TE-t, mert per pillanat egy betű sincs belőle és még sorolhatnám...

   A két hét reményeim szerint elég arra, hogy a közeljövőben ne legyenek csúszások a megjelenésekkel, mert bizonyára észrevettétek, hogy egyre sűrűbben nem tudjuk tartani az ígért napot. Ez a szünetig így is lesz valószínűleg, bár igyekszem, de sajna nem vagyok vámpír, és már alig alszom... :). Sajnos már ma sem kerül ki az Éjféli Szemek új fejezete, mert nem tudtam átnézni (csak miattam csúszunk megint :S). Holnapra ha minden igaz kész lesz, bár azt nem ígérem, hogy a szokott tíz órát tartani tudjuk. Az ilyen dolgok miatt látom időszerünek a pihenőt.Kicsit kinőtt már a blog engem. :DDD

   Csillibilli volt olyan kedves, hogy felajánlotta a segítségét, mint admin, így ha sikerül belerázódnia (hogy hosszú, vagy rövidtávra, azt majd eldönti ő) akkor a két hét alatt vele és esetleg Tűzliliommal, ha segít (naná, különben hisztizni fogok, és azt nem szeretné :DDD) rendezni tudjuk sorainkat. Előre fel tudjuk tenni a fejezeteket időzítve, javítani tudunk mindent, ami még nincs (pontosabban én, mert ugye én vagyok elhavazva, nem ők :PP), és akkor két hét után már normál kerékvágásba zökkennek a dolgok.

   Mivel általában egyedül csináltam/lom a blogot (kivéve mikor Tűzliliom megszán, és besegít :P), most már tök elúsztam, de tényleg igyekszem ezt gyorsan orvosolni. Nem győzök emiatt elnézést kérni tőletek, de komolyan.

   Egy utolsó kérés mindenki felé, akinek ígéretet tettem. Szörnyű káosz uralkodik a fejemben azügyben, hogy kinek is ígértem meg, hogy elolvasom, illetve véleményezem a történetét. Ezért azt szeretném kérni mindenkitől, akinek ilyen ígéretet tettem, hogy legyen szíves küldje el újra a sztoriját a nevével együtt a blog, vagy a privát címemre, és amint tudok, eleget teszek korábbi ígéreteimnek. Egyszerűen azért nem reagáltam már a beküldött történetekre, mert élni sincs időm. :S De a szünet alatt ezt is megpróbálom behozni.

   Bocsi mindenkitől, hogy regény lett, de muszáj volt az okokat is elsorolnom, hogy megértsétek azt, miért is van minderre szükség. Még nagyjából öt fejezet van a szünetig, addig számoljatok csúszásokkal a történeteknél, de remélhetőleg ezután egy jódarabig nem lesznek ilyen gondok.

   Aki megtiszelt a figyelmével, bizalmával és ne adj' Isten a véleményével és ötleteivel, annak még egyszer köszönöm szépen. Nagyok hiper-szuper napot kívánok mindenkinek, és holnapra igyekszem összekapni magam az Éjféli Szemek ügyében. Addig nézegessétek az új galériát, remélem szeretni fogjátok. :)

 

Audry

Szerző: Audry

13 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr1001200352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hucak 2009.06.22. 21:53:55

Maximálisan megértelek! Harminc x fejezet már egy teljes könyv, és ez nem kevés energiát kivesz az emberből, legalábbis szerintem!(és akkor ez még csak EGY sztori) A tudat is gyilkos, hogy mennyi fele vagy egyszerre, nemhogy benne lenni!!
Úgy gondolom, akkor sem fogjuk a véredet :) venni, ha netán több lenne a pihi, mint két hét, hiszen az embernek van egy magánszférája is, amit azért nem árt karban tartani!!

Ha bármiben segítségedre/segítségetekre lehetek, csak szólj!! :DDD

helga06 2009.06.22. 22:26:16

csak egyetérteni tudok hucak véleményével. senki nem akarja, hogy a teljes kimerültségbe hajszold magad! csak pihenj egy kicsit, senki nem fogja ezt felróni neked!:DD
még mindig imádunk Audry, úgyhogy ne aggódj. ezen két hét egyáltalán nem változtat:DDD

Honeyadry 2009.06.23. 09:31:40

Kedves Audry, Tűzliliom,
Csak szerettem volna én is megköszönni Nektek azt, hogy van az oldal. Mostmár szinte a mindennapjaim részévé vált az, hogy feljövök ide illetve a másik blogodra és izgatottan várok minden folytatást. Nagyon jó arra a 15 percre kicsit kilépni a valóvilágból és álmodozni egy másik talán jobb helyről.
Szóval csak szimplán köszi....

heli15 2009.06.23. 11:00:25

Megértelek. Egy időben nekem sem volt időm élni... Nagyon jó hogy létrehoztad/tátok ezt a blogot, igazán kijár nektek a pihenő. Azt szeretném kérdezni, hogy a szünet a Saját szavak blogra is érvényes???

vadocq 2009.06.23. 11:38:23

Kedve Audry nagyon sokan köszönjük neked ,hogy ennyi idődet ránk szánod tudom nem kevés az a mennyiség a napjaidból amit a mi boldogságunknak szentelsz .Hidd el mindannyian meg értünk és elfogadjuk, hogy neked is szükséged van egy kis pihenőre.
Köszönjük, hogy egyáltalán vagy nekünk :D

Kittike1986 2009.06.23. 16:57:05

Drága Aurdy eddig értünk éltél hónapokon keresztül 2 hét nem a világ vége és még több hét sem az!imádom a történeted és imádom az oldalt imádom imádom imádom...és ha pihenésre van szükséged pihend is ki magad rendesen!!!!Hüpp hüppp Várunk rád :)!
Ameddig csak kell:D!
Köszönöm,h ennyi szépet és jót adtál eddig :D!

Audry 2009.06.23. 21:41:17

Kedves lányok!

Köszönöm nektek, hogy ennyire megértőek vagytok. :D Hálás vagyok érte. A Saját szavakra nem vonatkozik a szünet, és itt is csak a TE-re, a többi történetre nem. Vagyis elvileg mindössze két fejezet nem lesz, az én két fejezetem. Laura sztorija, és a közös (A sötét angyal) lesz továbbra is. Nem az oldal zár be, csak én szusszanok egyet, és a Saját szavakat ennek ellenére frissítem, mivel oda előre megvan még körülbelül tíz rész írva. :)

De ez még mind a jövő zenéje, hiszen hátravan még addig a TE-ből is kb 5 fejezet. Igazából csak előre akartam szólni, hogy számítsatok erre. Szóval még úgy durván egy hónap van addig hátra. Legalábbis ha időben meg tudom addigra írni a TE-ből a még hiányzó részeket.

A TE második része szerintem még izgalmasabb lesz, mint az első, legalábbis remélem, és ezért is szeretném előtte kicsit rendezni a gondolataimat, hogy tényleg jó legyen. Bízom benne, hogy sikerül. :))))

Puszi mindenkinek, és még egyszer köszönöm, hogy ennyire kedvesek vagytok. :) Nem is tudjátok, mennyire megváltoztattátok az életemet. :D Remélem kicsit én is a tiéteket.

Mindenkinek nagyon szép estét, és még ma jön a Saját szemek. :))) Aki nem tudja már kivárni, az holnap reggel olvashatja. :D

Édes álmokat azoknak, akik már nyugovóra térnek. :DDD

helga06 2009.06.23. 22:00:08

@Audry: kicsit??!! Audry te és az oldalad totál felforgattátok a hétköznapjaimat (pozitív irányba természetesen)!! nincs olyan nap, hogy ne gondolnék rátok, és, hogy be ne nézzek ide egy kicsit! imádom ezt az oldalt, téged, és titeket!!!
Jó pihenést!:DD

hucak 2009.06.23. 22:39:16

@Audry: Amióta rátok találtam 180 fokos fordulatot vett az életem!!! :D:D:D Gazdagabb lettem, és ezt nektek köszönhetem!! :D:D

Audry 2009.06.23. 23:12:20

@Audry: Nah, szóval, Hucak volt olyan édes, és felhívta rá a figyelmemet mennyi hülyeséget hordok össze. Szóval nem Saját szemek, hanem Éjféli szemek. Amúgy már csináljuk a posztot. :) Nemsokára felkerül.

@helga06: Jaj, hát nagyon szépen köszönöm, most vigyorgok, mint egy idióta. :DDDD

@hucak: Jaj, hát azért te is sokat letettél ám már az asztalra. :D Ha már nem mindig szólsz, ha valamit elszúrok. :)

Puszi neketek. :D

Audry 2009.06.23. 23:12:53

Nektek, és nem neketek. Na jó, hát most már tényleg kezd túl feltűnő lenni, hogy szétzuhantam. :)

dzseni13 2009.06.24. 22:17:03

:( vagyok,de megértem!!

Fatcsi 2009.06.25. 21:29:20

@Audry: Szija!

Hát megértem, hogy kell egy kis áramszünet... de azt hittem, hogy már most, hiszen el sem tudom képzelni, mennyi dolgod van! Természetesen, a jó munkához idő és erő szükséges, szóval nagyon is örülök, hogy pihizel egy kicsit. Természetesen, ha tudok szívesen segítek, mert nincs semmi dolgom. Ha lehetséges, valami (hülye libáknak is érthető, vagy Belláknak is megoldható) feladattal nyugodtan lefoglalhatsz, már várom is, hátha segíthetek!
És mi olvasók nem győzzük elégszer mondnai, mennyire imádjuk a történeteiteket és titeket, akik megírjátok!Minden elismerésem a tiétek, és hogy tudjátok: felnézek rátok, példaképek vagytok a szememben, és engem speciel nem izgat, hogy nem olvasod még el a sztorimat, mert az ráér!!!
amúgy meg a hibákat felejtsd el, te is emberből vagy.és hibázni emberi dolog. amúgy én észre sem vettem, egyszerűen jól olvastam:D

na bocsi a kisregényért, remélem minden rendben lesz.sok sikert és a segítség itt van! puszika
süti beállítások módosítása