New moon előkerült video

2009.07.14. 09:00

Ebben a videóban, Rob csak egy pillanatra látható, de a sárga "kocsis" forgatási jelenetet, mikor Bella indul megmenteni Edwardot, nagyon jól látszik.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr271245105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armanda 2009.07.14. 12:13:33

Hát szeintem aki Bellát játsza,az em Kristen Stewart.Vagy tévedek?Meg ki az a srác aki fényképeszkedik a lányokkal,Ő se ismerős.
Egyébként Én most regisztráltam csak,de már egy jó ideje csendes megfigyelő vagyok:)Az összes történetet elolvastam és annyira jó,hogy vagytok:) Amikor elolvastam a new moont itthon,tiszta depis voltam,hogy elfogyott,de megtaláltalak Titeket és szupi,hogy élvezhetem ezt a twilight-hoz hasonló sztorikat.De ami nem is hasonlít pl.Edward Riley,azt is imádom.Szóval csak így tovább,IMÁDOM!!!

csillibilli112 2009.07.14. 13:22:54

@Armanda: igen igazad van :d
az nem Kristen hanem aki játssza, vagyis a kaszkadőre.. :D
örülünk hogy vagy :d
üdv nállunk

Armanda 2009.07.14. 13:49:25

Gondoltam Én,hogy ilyesmi van a dologban.:):)

Audry 2009.07.15. 02:27:57

@Armanda: Áááá, ez édi, hogy a Riley-t is említetted. Tök jól esett. :DDDD
Egyébként örülök, hogy hallattad a hangod. Jó kis közösség van már itt, és mindig örülök, ha új tagok csatlakoznak hozzá. Jaj, én mindenkit annyira imádok!!!! :)))

Tiagirl 2009.07.15. 08:25:20

@csillibilli112: Anyám... még futni sem óhajt??

Armanda 2009.07.16. 12:33:43

@Audry:
Örülök,hogy örömöt szerzek ezekkel a kijelentésekkel,de tényleg így van.Mindennap vagy 5x nézem az oldalt,hogy van-e valami friss.Bevan rakva az oldal a kedvencek közé:)
Én ilyen történeteket soha nem tudnék alkotni,de ha kell ezerszer kiírom,hogyIMÁDOMM az összeset:)
süti beállítások módosítása