Frissült a galéria

2009.05.19. 20:00

Tettem fel néhány új képet a galériába.

 

Arriving At Nice Airport For Cannes Film Festival

 

 

 

 

Partied Out During Cannes Film Festival

 

 

 

 További képek:

 

 

 

Videó a képek készüléséről (köszönet érte Laurának :PPP):

 

 

 

 

Szerző: Audry

3 komment

Címkék: galéria fotók

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr11132103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzseni13 2009.05.19. 20:30:01

Ismét köszi az új képeket.......Ha gondolod valamikor igazán tehetnél ki képet magadról és a többi íroról ha ök is hozzájárulnak a dologhoz mivel ti vagytok az oldal fö emberei....Ez termászetesen nem tolakodásnak szántam de jó lenne ha arcót is tudnák(tudnánk) kötni és szerintem egy összevágot csoport kép is megtené......várom a te új részedet!! :)

Audry 2009.05.19. 20:39:41

Rólam itt találsz képet: edwardcullen.blog.hu/2009/02/10/mozi_52#more934605 A fehér kabátos vok én, csak azóta nem szőke a hajam, és életben kevésbé nézek ki gázul :) (Legalábbis merem remélni.) A többiek nevében nem nyilatkozhatok, ezt velük kell megvitatni. Javasold nekik a saját sztorijuk Topicjában. Ha küldenek magukról képet, akkor szívesen beteszem. Közös kép nincs rólunk, mert mindkettőjükkel egyszer találkoztam csak. :P Egyedül Tűzliliommal szoktam rendszeresen talizni. Nekem ő a segítségem, a TE miatta olyan, amilyen, így vele elég sokat találkozunk. :P

csillibilli112 2009.05.19. 23:39:59

tök jó képek köcce :D bár az első adagban az utsó 3 4 képen olan a feje mintha mindjárt menekülne de visítva:S szegényke...
süti beállítások módosítása