A sötét angyal

2009.06.30. 23:21

Sziasztok!

 

A tegnapi miatt nem volt ma új fejezet. Bocs mindenkitől, de miután láttam azokat az aberrált képeket, délig nem tudtam aludni. Nem volt gyomrom ahhoz, hogy bármit is kezdjek magammal, ezért egy játékba temettkeztem, mert folyton bevillantak elém azok a förtelmes képek.

 

Megcsináljuk Tűzliliommal gyorsan a posztot és kitesszük, mert igazából egész nap aludtam, mivel ugye éjjel nem tudtam... Szóval csak most léptem be először. Sietünk vele... Mindenkitől elnézést, amiért emiatt megint nem volt időben fejezet.

Szerző: Audry

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr231218994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása