Rob és a mosolya

2009.07.03. 02:21

Hát ezt most találtam. És úgy érzem, meg kell osztanom veletek. A cím magért beszél...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardcullen.blog.hu/api/trackback/id/tr261223566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy1988 2009.07.03. 02:44:43

Hát én mindjárt lekaparom magam! Ez a mosoly...hát...megkértek, hogy legyek abszolút kultúrált és tökre az leszek xD Csak az a baj, hogy más szavakkal ezt nem igazán lehet kifejezni. Ez a videó az igazi Rob! Azok a mosolyok, a tipikus hajba turkálás...Lehet, hogy költöznöm kéne?xD xD

Veronic 2009.07.03. 22:05:48

Mit is mondjak?Nagyon sz@r hetem volt,rettentő fáradt vagyok,ennek ellenére itt ülök,vigyorgok és várom hogy valaki felmosson a szék alól:D:D:D

Armanda 2009.07.14. 15:50:16

Nagyon cuki.Mondjuk Én úgy vagyok Vele,hogy mint Edward szívdöglesztő,mint Rob már Nekem nem annyira.Főleg ha borostás:)De ez nagyon jól összefoglalja a berögzött szokásait:)aranyos
süti beállítások módosítása